Sulden - Kleiner Angelus zlyžovaný!

28.01.2009
sulden-kleiner-angelus-zlyzovany-

Táto zima začala výborne. Kto by si pomyslel, že po dvoch predošlých slabých zimách zavíta do Suldenu niečo také. Včera som sa večer v bare rozprával s Christianom , ktorý sa práve vrátil z Kanady, kde pomáhal organizovať extrémne preteky Fulda Challenge. Doslovne povedal: "Kanada je teraz tu v Suldene, na Yukone toho snehu nie je nič moc!"
          Ráno som vyrazil do doliny Zaytal s cieľom využiť deň voľna naplno. Vyrazili sme teda dvaja, ale tú opicu zo včera som nechal rýchlo za sebou... Počas stúpania ku Düsseldorfer hütte sa nado mnou prevaľovala hmla, bola zlá viditeľnosť, ale presvitajúce slnko mi dávalo nádej. A naozaj, po chvíli sa oblačnosť začala trhať a moja nálada hneď stúpla.
          Mojím cieľom bola ďalšia trojtisícovka Kleiner Angelus. Výstup nemal byť technicky ťažký a tak nakoniec najťažšie na celom dni bolo to šlapanie stopy. Z nastúpaných 1500 výškových metrov som stopu prešlapával asi 1300.
          Byť sám v doline v takých podmienkach bolo úžasné, vychutnal som si nielen šlapanie ale aj lyžovačku v prachu povyše kolien.

M.B.

Fotky Sulden - Kleiner Angelus zlyžovaný!

RE: Suldenaktual 08 - Kleiner Angelus zlyžovaný!
cendo (http://cendo.skialpfest.sk/blog) - 28.01.2009
serus gratulujem k orgiam ;-)) nenakukol si do winterraumu ako je vybaveny? raz som sa tam chystal ale info som nenasiel... pocuj a nepoznas dake lacne ubytko v suldene pre partiu podobnych blaznov ako ty ;)

Marian (roman.marian@gmail.com) - 29.01.2009
cista zavislost ... hadam ked budem velky aj ja nieco take nakreslim ako je na fotke "tomuto sa hovorí závislosť od bieleho prášku" ;-)) skvela motivacia pred vikendom

RE: Suldenaktual 08 - Kleiner Angelus zlyžovaný!
Rob 29.01.2009
Tak toto som nemal vidiet Mato...dobre chutky si mi narobil s tymi planami :)